onsdag 22 oktober 2014

veckan som varit

Senaste veckan kan sammanfattas med

*snuva, natthosta (resulterat i att hon kräkts varje natt) och matvägran för lilltjejen
*ingen sömn
*18-månaders kontroll
*liva upp dottern med att besöka hästarna och getterna i Slottsskogen
*ihållande ryggvärk, yrsel, illamående som jag hoppas inte skall stanna resterande veckor
*tandvärk som jag har hoppats ska försvinna senaste veckorna
*sjuk man

Ja, som ni ser sätter jag mitt hopp till nästkommande vecka. Dottern verkar vara på bättringsvägen och förhoppningsvis släpper min pina snart. Jag hittade idag en ställning i soffan som känns lite bättre. Dock svårt att hålla den med en 1,5 åring som vill leka. Nej, nu blickar jag framåt mot besök av mamma, julen (visserligen skall min man jobba alla helgdagar utom julafton) och planer för framtiden.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar